Семінар "Розвиток творчих здібностей на уроках математики шляхом використання активних методів навчання"
Актуальність.
Розвиток і
вдосконалення творчого мислення, особливо в період серйозних соціальних змін у
нашій країні, дозволить школяру виробити навички знаходити ефективні рішення
для будь-яких проблем.
Відомо,
що творчість – вища форма активності та самостійності в діяльності людини.
Оцінюють її за результатом. Творча людина завжди досягає високих результатів у
всіх або в якійсь одній ( чи кількох) сферах своєї діяльності –
інтелектуальній, художній, соціальній тощо. Чим вищий рівень творчості, тим
людина успішніша.
Практична значущість.
У роботі висвітлено теоретичні аспекти основних методів стимулювання творчості («мозковий
штурм», метод евристичних запитань, метод багатовимірних матриць, метод
інверсії, метод емпатії, метод синектики), а саме: основні принципи і правила
застосування даних методів для учителя і для учнів, розроблена модель творчої
особистості. Також основний теоретичний матеріал був представлений у вигляді
буклету.
У практичному
блоці автори методичного порадника виявили переваги і недоліки основних методів
стимулювання творчості, визначили етапи уроку, на яких доцільно використовувати
основні розглянуті методи стимулювання творчості, на окремих прикладах
(фрагменти уроку, добірка задач) продемонстрували застосування методів
стимулювання творчості. Надані матеріали стануть у нагоді вчителями математики,
студентам вищих навчальних педагогічних закладів.
Семінар
Комментариев нет:
Отправить комментарий